Как да направим Facebook приложение за своя бизнес

facebook 2Facebook не е просто популярната социална мрежа, нито един от най-посещаваните уебсайтове в интернет. Всъщност Facebook е новият интернет. С над 1 млрд. активни потребители от цял свят социалната мрежа автоматично се превръща в най-добрата глобална платформа за презентиране на продукти, услуги и идеи. Facebook разполага с огромна и подробна база от данни за всичките си потребители. В нея всеки рекламодател може да открие своята желана аудитория само с няколко клика. Иначе казано, социалната мрежа ви помага да откриете точните хора за своите послания.
Въпросът е как вашата компания да се възползва по възможно най-добрия начин от огромните възможности, които осигурява световната социална мрежа. Обикновено това става със създаването на собствена страница във Facebook. Преди да направите първата стъпка обаче, трябва да направите нещо изключително важно. За да сърфирате успешно по вълната на Facebook, трябва да планирате всичко, започвайки с целите, които искате да постигнете. Ако искате възвращаемост на хвърлените усилия и пари, е необходимо да начертаете стратегия за присъствието си в социалната мрежа. Запознайте екипа си с нея и разпределете задачите.
Когато вече имате план за действие, е време да преминете на следващото ниво. Там ще откриете наистина интересните неща, с които ще можете да използвате пълните маркетингови възможности на социалната мрежа. Това „ниво за напреднали“ има собствен инструментариум – Facebook приложенията. Те ефективно надграждат възможностите на вашата страница и могат „да направят голямата разлика“ във вашата социална рекламна кампания. От едната страна имате пред себе си среда с огромен брой активни потребители, а от другата са вашите Facebook приложения. Пресечната точка между тези две неща е креативността. Може да направите всевъзможни приложения и игри. Фотоконкурси, „куизове“, различни наградни игри и продуктови каталози – това са само няколко от по-популярните възможности. Всъщност единствените ограничения са вашето въображение и в по-малка степен – вашият бюджет.
По своя ефект приложенията в социалната мрежа са истински маркетингови „оръжия за масово поразяване“. Чрез тях можете за кратко време да привлечете хиляди фенове, при това точно от „правилния“ вид, който искате. Освен това имате пълната свобода да покажете иновативното, свежо и приветливо лице на своя бранд и да създадете трайна ангажираност към него. Накрая можете да оберете вкусния каймак от всичко това и да монетаризирате усилията си, като изградите свой Facebook онлайн магазин.
Една от ползите от разработката на социално приложение е, че с него ще получите пълна и детайлна отчетност за резултатите от вашите маркетингови усилия. При това вашите Facebook приложения и игри ще ви осигурят отлични бази от данни, чрез които ще можете да изградите по-добър клиентски профил.
За да постигнете всичко това, трябва да започнете с поставянето на амбициозни цели и с откриването на добър уебпартньор, който може да ги превърне в реалност. Създател на индивидуални Facebook решения е българската фирма Whiz (www.whiz.bg). Екипът є е високоспециализиран в изграждането на игри и приложения за социалната мрежа. След множество изпълнени проекти за клиенти в различни страни екипът на компанията е натрупал сериозен „боен арсенал“ от опит, специфични ресурси и задълбочени познания за начина, по който работят вътрешните правила и технологии на Facebook. Освен с професионализма и високата си специализация Whiz се гордее с персоналното отношение към своите клиенти. Компанията изгражда индивидуални решения, които са ориентирани към поставените от клиента цели и са съобразени със спецификите на неговия бизнес.

(Всякакви запитвания за изработка на Facebook приложения и Facebook игри могат да бъдат изпращани към Whiz на имейл адрес ekip@whiz.bg и
тел. 02/870 94 49)

Източник:  http://manager.bg/

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s