Гледаме 6 милиарда часа видео месечно в YouTube

YoutubeYouTube публикуваха в блога си очерк за развитието на сайта през изминалата година. Той показва някои интересни данни, които илюстрират в каква степен онлайн видеото рефлектира върху медийния пейзаж в Америка.

Потребителите от цял свят вече гледат над 6 милиарда часа видео месечно в YouTube – почти час на месец за всеки жител на земята и 50% повече гледаемост спрямо миналата година. Медийни гиганти като Time Warner, Discovery Communications и Comcast инвестират в компании, занимаващи се с продуциране на YouTube съдържание. Статистиката на Nielsen сочи, че сайтът достига до повече зрители на възраст между 18 и 34 години от която и да е телевизионна мрежа. И тъй като това е от особена значимост за рекламата, Алиансът за семейни забавления (AFE), съставен от близо 40 американски рекламодатели и инвестиращ 37% от цялата сума за реклама в САЩ ще закупи съдържание от 32 YouTube канала. Не знаем кои са, иначе щяхме да ви предупредим да ги посещавате само с AdBlocker.😉 Шегуваме се – все пак и авторите на онлайн съдържание трябва да ядат.

YouTube завършват очерка с израз на намерението си да се превърнат в „глобална дестинация“ за забавление от следващо поколение.

Източник: http://www.mobilenews.bg/

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s