Youtube каналите с платено съдържание са вече факт

YoutubeСлед като вчера официално бе обявено, че през юли социалната мрежа Facebook ще пуска видео реклама в новинарския си поток, днес стана ясно, че YouTube каналите с платено съдържание са вече факт.

Видео платформата стартира новите, платени абонаменти като пилотен проект, включващ 53 основни партньори на компанията в това число – National Geographic Kids, Jim Henson Family TV, UFC Direct, TNA Impact Wrestling, Rap Battle Network, SmartTV.com, TYT Plus, Recipe.tv, Acorn TV и др. Всеки канал ще започне с месечна абонаментна такса в размер на 0,99 цента, като потребителите ще имат възможност да ползват преди това 14-дневен безплатен пробен период.От YouTube коментираха още, че някои от партньорите им ще предложат на клиентите си по-ниска, промо цена, ако се абонират за каналите за период от една година. Видеата от абонаментните канали ще се налични през уеб устройства, смарт телевизори, смартфони, таблети.

Представянето на абонаментни канали е възможност за YouTube да предложи на своите партньори нов начин за генериране на повече приходи и в същото време за превръщане на платформата в място, където да изградят устойчив бизнес модел.

„Едно от най-честите искания, които чуваме е за по-голяма гъвкавост на платформата във връзка с монетаризацията й и разпространението на съдържание.”

Очакванията на този етап обаче са, че потребителите ще се абонират основно за няколко канала предвид не толкова голямото многообразие и избор. Представете си обаче какво би се случило, ако някои от най-големите телевизионни канали се присъединят.

Каналите с платено абонаментно съдържание безспорно имат потенциала да привлекат интереса на потребителите, като същевременно им дават възможност да плащат само за това, което действително гледат. Възможност, която голяма част от потребителите в момента не получават. В допълнение към това от YouTube заявиха, че планират да пуснат повече канали през идните седмици.

Придобивайки YouTube, Google инвестира в платформата близо 200 млн. долара, за да разшири и изгради 100 от най-популярните й канали и още около 100 млн. долара, за да финансира стартирането на още 60 нови канала, чието съдържание пряко да конкурира сателитните оператори, в опит да привлече част от бюджетите за телевизионна реклама. Такав отговор на конкурентната надпревара с кабелните оператори YouTube каналите с платено съдържание и фокус върху авторското съдържание днес са вече факт.

Източник:  http://newtrend.bg/

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s